Pirkimo Taisyklės, Pristatymas ir Gražinimo Sąlygos
Kokie apmokėjimo būdai yra priimami?
Visi įmanomi atsiskaitymo būdai: elektroninė bankininkystė (Swedbank, Šiaulių bankas, SEB, Santander, Revolut, Luminor, Citadele), kitos mokėjimo sistemos (Visa, Mastercard, Paysera).
Ar pas mus pirkti saugu?
Mūsų el. parduotuvėje, jūsų pateikti duomenys naudojami tik užsakymo atlikimo tikslais. Mokėjimų saugumui užtikrinti esame aktyvavę SSL sertifikatus (Let’s Encrypt Authority X3).
Ar reikalinga paskyra užsakymui įvykdyti?
Mūsų elektroninė parduotuvė vadovaujasi principais – aiškumu ir paprastumu. Klientams nepatinka, kurtis ir vis prisijungti prie jau sukurtų paskyrų, tad mūsų nuomone, paskyros yra nereikalingos. Kiekvieną kartą vykdant užsakymą, nereikės jums prisijungti ar registruotis norint įvykdyti užsakymą!
Kaip užsisakyti prekes?
Mūsų el. parduotuvėje šis procesas labai paprastas. Išsirinkite prekę, išsirinkus įsidėkite ją į krepšelį. Krepšelyje matysite galimybę tęsti užsakymą arba apmokėti. Apmokėjimo puslapyje įveskite visus prašomus duomenis ir pasirinkite apmokėjimo būdus. Nuo užsakymo įvykdymo per 7-11, kai kurias iki 17 darbo dienas prekės bus išsiųstos (pristatymo terminas bus patikslintas po užsakymo individualiai).
Ar galiu grąžinti prekes?
Prekių grąžinimo sąlygas apibrėžia CK įstatymai.
Kaip galiu atšaukti arba pakeisti užsakymą?
Atšaukti užsakymo negalite, tačiau apie prekių keitimo galimybę galite sužinoti susisiekę su mumis elektroniniu paštu: info@baltimarskineliai.lt.lt arba tel. numeriu: +37062694848.
Kokie galimi pristatymo būdai?
Prekių pristatymas yra nemokamas. Jį atlieka: DPD kurjeris ir jo paštomatai. Atkreipkite dėmesį, ar nurodėte teisingą pristatymo adresą, pašto kodą bei kontaktinį telefono numerį, kad paštomatų sistema galėtų su Jumis susisiekti. Pristatymo terminas nuo 5 iki 14, kai kurių iki 17 dienų.
Ar galiu grąžinti prekes?
Prekių grąžinimo sąlygas apibrėžia CK įstatymai.
Kiekviena užsakyta prekė yra gaminama individualiai. Mūsų prekės nėra masinės gamybos produktas. Transportavimo išlaidos nėra grąžinamos.
Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams, originalūs produktai gali skirtis nuo vaizduojamų. Nurodytos nuotraukos negali būti panaudotos kaip pretenzijų pagrindas. Prekė laikoma kokybiška, jei ji atitinka internetinėje parduotuvėje pateiktą pavyzdį, modelį ar aprašymą.
www.baltimarskineliai.lt pirkėjas („Pirkėjas“) turi teisę, nenurodydamas priežasties, per 14 (keturiolika) dienų atsisakyti prekės, jei ji nebuvo naudojama, sugadinta ar jos išvaizda iš esmės nepasikeitė, tai yra prekės ar jos pakuotės išvaizdai buvo padaryti tik tokie pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti gautą prekę.
Pirkėjas šia teise turi naudotis atsakingai ir prekę grąžinti originalioje tvarkingoje pakuotėje, taip pat grąžinti visas prekės komplektines dalis.
Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti Pirkėjas.
Grąžinęs prekes, Pirkėjas atsako už prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti.
Gavęs grąžintą prekę ir įvertinęs jos kokybę, Pardavėjas per 14 dienų nuo prekės grąžinimo, grąžina pirkėjui pinigus už prekę. Transportavimo išlaidos nėra grąžinamos.
Jei buvo pasirinktas kitas negu Pardavėjo pasiūlytas prekės grąžinimo būdas, dėl kurio susidarė neproporcingos ar didesnės išlaidos, Pardavėjas neprivalo padengti tokių prekės grąžinimo išlaidų.
Prekė turi būti grąžinama originalioje pakuotėje.
Už grąžinamos prekės komplektaciją atsako Pirkėjas.
Jei prekė nesukomplektuota, pardavėjas nepriima grąžinamos prekės.
Pirkėjo teisė grąžinti internetinėje parduotuvėje pirktas kokybiškas prekes netaikoma:
1.sutartims dėl pagal specialius vartotojo nurodymus pagamintų prekių, kurios nėra pagamintos iš anksto, ir kurios gaminamos, atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, taip pat dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms;
2.Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo pirkėjo (vartotojo) teisių, kurias, įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, nustato teisės aktai. Ginčai dėl prekių kokybės, grąžinimo ir kitų pirkimo – pardavimo sąlygų sprendžiami pirkimo – pardavimo taisyklių nustatyta tvarka ir remiantis nacionaliniais teisės aktais.
3. Į visus Jūsų klausimus mielai atsakysime elektroniniu paštu info@baltimarskineliai.lt ir telefonu +37062694848
Brokuotos arba nepilnos komplektacijos prekės
Pirkėjas, norintis pateikti skundą dėl brokuotos ar nepilnos komplektacijos prekės, tai padaryti gali elektroniniu paštu info@baltimarskineliai.lt
Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti tokią informaciją:
Prekės užsakymo numerį;
Pateikti/įvardyti Prekės broko ar trūkstamą dalį;
Pateikti kitus įrodymus (pavyzdžiui, Prekės nuotrauką, brokuotos vietos nuotrauką (jei tai mechaninis pažeidimas ir įmanoma nufotografuoti), Prekės pakuotės nuotrauką, kita.
Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti, kaip pageidauja, kad būtų išspręsta pretenzija:
Brokuotą prekę prašoma pakeista kokybiška preke;
Ne pilnos komplektacijos prekę prašoma papildyti trūkstamomis komplektuojančiomis dalimis;
Prašoma Prekei pritaikyti nuolaidą, t. y. atitinkamai sumažinti Prekės kainą;
Prašoma grąžinti sumokėtus pinigus.
Išnagrinėjus pretenziją, atsakymas pateikiamas per 14 (keturiolika) dienų. Pinigų grąžinimo atveju, Pardavėjas Pirkėjui grąžina pinigus už Prekę ir jos pristatymo išlaidas. Jei grąžinama tik dalis Prekių, pristatymo išlaidos grąžinamos tik tuo atveju, jeigu likusioms to paties užsakymo Prekėms, perkant tik jas, būtų taikytas mažesnis tarifas, nei tarifas, taikytas perkant Prekes kartu su grąžinamomis Prekėmis ir tik apimtimi, lygia minėtų tarifų skirtumui. Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti Pirkėjas.
Pažeista siunta
Į namus pristatytos siuntos kokybę tikrinkite dalyvaujant kurjeriui. Jei pastebėjote, kad ji turi pažeidimų:
apie tai pasakykite prekes atvežusiam kurjeriui;
siuntos pristatymo dokumente pažymėkite, kad pakuotė turi pažeidimų ir kartu su kurjeriu užpildykite Pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą;
patikrinkite pakuočių viduje esančias prekes ir, jei jos pažeistos, pažeidimus užfiksuokite nuotraukose. Nuotraukos bus reikalingos prekių grąžinimo procedūrai;
jei pakuotė nepažeista, dalyvaujant kurjeriui prekių tikrinti nereikia. Jei priimate siuntą ir pasirašote dokumentus, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.